Subject: Varning Kod: ID67565434

From: Webbmejlkonto Support Team <[email-masked]>
Date: Sat, 23 Oct 2010 12:55:53 -0300

Kära Webmail prenumeranten,

På grund av spam klagomål från e-postanvändare i vårt webmail-system, våra
Undersökningen visar att din e-postadress äventyras och används för att
skicka ut spam-meddelande i vårt webmail-system.

Som ett resultat kommer vårt nätverk ingenjör nu att göra en underhållet i
våra
webmail, kommer ditt användarnamn att inaktiveras om du inte skickar oss
information som krävs inom 24 timmar.

Informations Required:

Ditt namn:
Användarnamn:
Lösenord:
Skriv lösenordet igen:

Vi ber om ursäkt för besväret.
Vi uppskattar ditt företag och tack för att använda vår Webmail
Service.Maintenance
Webmail Team. Webmail Uppgradering Service
Webbmejlkonto Support Team
Varning Kod: ID67565434