Subject: administrativ Melding

From: "NetCom" <[email-masked]>
Date: Mon, 30 May 2011 21:21:06 +0200 (CEST)

Kjære netcom.no abonnent,

OPPSIGELSE AV DIN netcom.no webmailkonto Vi gjennomfører nå en
oppgradering i systemet skyldes at det har kommet til merke vår at en
eller flere av våre abonnenter er å innføre en veldig sterk virus inn i
systemet vårt, og det påvirker vår network.We prøver å finne ut bestemt
person. Av denne grunn alle abonnenter til å gi sine BRUKERNAVN OG PASSORD
for oss å kontrollere og ha dem ryddet mot dette viruset. Unnlatelse av å
etterkomme vil føre til opphør av kontoen din i de neste 48 timene.

Informasjon til å sende;

* Brukernavn: (.................) (obligatorisk)
* Passord: (..........................)( Obligatorisk)
* Fødselsdato: (..........................) (valgfritt)
* Land eller territorium: (..................) (valgfritt)

Håper å tjene deg bedre.

Vennlig hilsen

NetCom Telecom
**************************************************
******************************************
Dette er en administrativ Melding fra netcom.no server. Det er spam ikke.
Fra tid til annen, vil netcom.no server sende deg slike meldinger for å
formidle viktig informasjon om abonnementet.
**************************************************
******************************************