Subject: KONTAKT LENS FIYAT LISTES Lutfen karsilastirin.... -asbbocif

From: [email-masked]
Date: Tue, 02 Apr 2002 00:28:56 -0-200

Akdeniz Göz Merkezi her zaman oldugu gibi tum lens cesitlerini en uygun fiyatlarla sizlere sunmaktadir.
Ustelik bir telefon yada e-mail ile adresinize teslim.
        AKDENIZ GOZ MERKEZI     www.akdenizgoz.com
Fevzipasa cad. No:73   Fatih / Istanbul      0 212 635 74 74
              Bausch & Lomb
Soflens 66     (1 kutu=3 aylik)    (aylik-numarali-seffaf)       35.000.000 TL
Soflens 66     (4 kutu=1 yillik)    (aylik-numarali-seffaf)     125.000.000 TL
Soflens 38     (1 kutu=3 aylik)    (aylik-numarali-seffaf)       40.000.000 TL
Soflens 66 Toric  (1 kutu=3 aylik)    (astigmatik-seffaf)      75.000.000 TL
Optima Colors         (1 cift)    (renkli - uzun süreli)          90.000.000 TL
                        Ciba
Focus Visitint (1 kutu=3 aylik)  (aylik-numarali-seffaf)       35.000.000 TL
Focus Visitint (4 kutu=1yillik )  (aylik-numarali-seffaf)     125.000.000 TL
Night&Day     (1 kutu=3 aylik)  (aylik-numarali-seffaf)       80.000.000 TL
Focus Toric  (1 kutu=3 aylik)    (astigmatik-seffaf)              85.000.000 TL
Ciba Illusion       (1 cift)    (renkli - uzun süreli)                 180.000.000 TL
                        FreshLook      
FreshLook        (1 cift)    (renkli - kisa süreli)                 33.000.000 TL
FreshLook        (1 cift)    (renkli - kisa süreli - numarali)      42.000.000 TL
 Zeiss
Contact Day 30 (1 kutu=3 aylik) (aylik-numarali-seffaf)       50.000.000 TL
 Biomediks
Biomediks       (1 kutu=3 aylik)    (aylik-numarali-seffaf)       35.000.000 TL
 
Tum lenslerimiz orijinal olup saglik bakanligi bandrolleri uzerindedir.
Kredi kartina komisyon uygulanmaz.
 
Bu maili bir daha almak istemiyorsaniz [email-masked]  mail adresine bos mail atiniz.
If you want unsubscript from our list, please send empty mail [email-masked]