Subject: You have won (Congratunation-Du har vundet)

From: "MICROSOFT EMAIL PROMOTION" <[email-masked]>
Date: Wed, 18 Aug 2010 08:57:15 +0300

You have won (Congratunation-Du har vundet)

The MICROSOFT EMAIL PROMO TEAM is glad to announce that
after a successful completion of the PROMO DRAWS held on the 17th August
2010,your e-mail address,attached to winning
numbers:(11) (80) (12)(96) (09) (43) won in the Tenth
lottery category.

You have therefore been approved to claim a total sum of
£450,000,00 Pounds Sterling in cash credited to REF NO:MICRO-L/2009-END10.
All participants were selected through our Microsoft computer ballot
system drawn from 167,000 Names,as part of our International  "E-MAIL"
Promotion Program for our prominent MS-WORD users all over the world and
for the continuous use of the internet. You are advised to contact the
claims
processor with the details below via his e-mail address :

NAME:  Glenn Bradley
EMAIL: [email-masked]

PLEASE NOTE YOU ARE TO SEND THE FOLLOWING INFORMATION TO CLAIM YOUR PRIZE:
1.Full Name:... 2.Address:... 3.Phone:... 4.Country:... 5.Sex/Gender:...

YOURS SINCERELY,
Eileen Quincy.

___________________________________________________________

Congratunation-Du har vundet

Microsoft EMAIL PROMO TEAM er glad for at meddele, at
efter en vellykket gennemfψrelse af PROMO GΨR afholdt den 17. august 2010
din e-mail-adresse, der er knyttet til at vinde
numre: (11) (80) (12) (96) (09) (43) vandt i tiende
lotteri kategori.

Du har derfor godkendt til at krζve en samlet sum af
Kr 450,000,00 britiske pund i kontanter til REF NO: MICRO-L/2009-END10.
Alle deltagere blev udvalgt gennem vores Microsoft computer valgrunde
system trζkkes fra 167.000 Navne, som en del af vores internationale
"E-MAIL" Fremme Program for vores prominente MS-Word brugere over hele
verden og for den fortsatte brug af internettet. Du rεdes til at kontakte
fordringer
processor med oplysningerne nedenfor via sin e-mail-adresse:

NAVN: Glenn Bradley
EMAIL: [email-masked]

Bemζrk venligst at du skal sende fψlgende oplysninger til FORDRING PΕ DIN
PRΖMIE:
1.Full Navn: ... 2.Adresse: ... 3.Phone: ... 4.Country: ... 5.Sex/Gender: ...

Med venlig hilsen
Eileen Quincy.