Subject: Bedankt voor uw bericht / Thank you for your message

From: "GD" <[email-masked]>
Date: Thu, 4 Sep 2008 05:26:04 +0200

Geachte heer/mevrouw, 

Hartelijk dank voor uw bericht. We zullen uw bericht in behandeling
nemen en u zo spoedig mogelijk een reactie geven. 

Met vriendelijke groet, 

Klantenservice 
GD

Dear Sir/Madam, 

Thank you for your message. We are processing your message and we will
respond as soon as possible. 

Kind regards, 

Service Department 

GD 

Disclaimer
----------
Dit bericht is strikt vertrouwelijk en alleen bestemd voor geadresseerde. Als u 
dit bericht per abuis hebt ontvangen, wordt u verzocht de afzender te
informeren. Ook verzoeken wij u het bericht te vernietigen en de inhoud niet
onder derden te verspreiden. GD sluit elke aansprakelijkheid uit voor directe of
indirecte schade voortkomende uit het gebruik van (de inhoud van) dit e-mail
bericht. GD te Deventer staat ingeschreven bij de kamer van koophandel als
'Gezondheidsdienst voor Dieren b.v.' onder nummer 08117636.

The content of this message is confidential and intended solely for the
addressee. If you have received this e-mail in error, please advise us and
delete it. You should not copy nor disclose its contents to any other person. GD
excludes any liability whatsoever for any direct or consequential loss arising
from the useof this e-mail or its contents. GD, whose office is in Deventer, is
registered with the Chamber of Commerce as 'Gezondheidsdienst voor Dieren b.v.'
under number 08117636.